در مورد معاون علمی موسسه تحصیلات عالی کاوون

شمس الدین “خواجه زاده”، فرزند غلام محمد “خواجه‌زاده”، در تاریخ 25 دلو سال 1373 مصادف با 1995/2/14 در شهر مزارشریف، ولایت بلخ، به دنیا آمد. او ابتدا به دورهٔ لیسه را به دقیقی بلخی در سال 1390 به اتمام رسانده است.
و در سال1391 اولین گام تحصیلی خویش را برداشت. آقای خواجه‌زاده لیسانس اداره و پالیسی عامه را از پوهنتون بلخ در سال 1394 فراغت حاصل نموده است.سپس، او به ادامهٔ تحصیل در حوزه‌های مرتبط با اداره عامه پرداخت و مؤفق به کسب مدرک ماستری اداره و پالیسی عامه از پوهنتون بین المللی نویدا کشور هندوستان گردید، و همچنین فرصت دست داد تا ماستری دومی خویش را در عرصه حقوق بین الملل و دیپلماسی از پوهنتون ISIL دهلی کشور هندوستان تکمیل نماید.

شمس الدین “خواجه زاده” تجارب کاری گسترده‌ای در حوزه تعلیم و تربیت دارد. او به عنوان معاون أمور علمی در مؤسسه تحصیلات عالی کاوون برحال مشغول به خدمت است و قبل از این به عنوان رئیس پوهنحٌی حقوق و علوم سیاسی در پوهنتون نخبگان و کاوون فعالیت داشته است. تجربیات دیگر او شامل آمرتحقیقات علمی در پوهنتون تاج، ریاست کمیته صحی جوانان در آمریت جوانان ولایت بلخ، وزارت اطلاعات و فرهنگ، مدیریت پروژه در مؤسسه HADIO، و مسئولیت پالیسی ساز در مؤسسه DROP می‌باشد.

او به عنوان نویسنده و پژوهشگر آثار متعددی از جمله کتاب‌ها و مقالات علمی در زمینه‌های دولت الکترونیک، مدیریت رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی ، مدیریت دولتی، اصلاحات اداری،. علاوه بر این، بیش از 23 مقاله ملی و بین المللی از او در ژورنال‌های معتبر منتشر شده‌است.

 

Masterfully Handcrafted for Awesomeness

WE DO MOVE

YOUR WORLD

Greatives – Design, Marketing, Sales

Working Hours : 09:00 – 19:00
Address : 44 Oxford Street, London, UK 22004
Phone : +380 22 333 555