در مورد ریس پوهنحی حقوق موسسه تحصیلات عالی کاوون

احمد سیر هودخیل، متولدسال 1362 مزار شریف، از جوانان پرتلاش و پرشور است. تحصیلات او از مکتب ابتدائیه بکتاش گرفته تا دانشکده حقوق و علوم سیاسی پوهنتون مولانا جلال‌الدین محمد بلخی، از راه پیشرفت در عرصه تحصیلات مسلکی و حرفه‌ای شکل گرفته است.
احمد سیر هودخیل با سابقه‌های متنوع در دستگاه‌های حکومتی و سازمان‌های غیردولتی، به عنوان معاون داکتر در شفاخانه ملکی، کارمند در دفتر پروگرام انکشافی اطفال و جوانان، و آمر قرضه‌های کوچک در دفتر برک، تجربیات بی‌نظیری در زمینه بهداشت و توسعه اجتماعی کسب کرده است.
وی به عنوان منیجر زون در دفتر آسا افغانستان، منیجر شرکت ساختمانی بلخ باستان، و ‌ در پروژه‌های مختلف موسسه کاوون، نه تنها توانسته به‌طور موفقیت‌آمیز اداره و مدیریت دستگاه‌های مختلف را بر عهده بگیرد بلکه با ایجاد نوآوری و بهره‌وری در عرصه‌های مختلف، خود را به یک فرد متعهد و با تجربه تبدیل نماید.
احمد سیر هودخیل، با آشنایی به چند زبان محلی و بین‌المللی و تسلط بر برنامه‌های کامپیوتری، همکاری خود را برای هرچه بهتر خدمت به جامعه و به اشتراک گذاری تجربیات در پوهنحٌی حقوق و علوم سیاسی و اداره تصمین کیفیت موسسه کاوون ادامه میدهد.

Masterfully Handcrafted for Awesomeness

WE DO MOVE

YOUR WORLD

Greatives – Design, Marketing, Sales

Working Hours : 09:00 – 19:00
Address : 44 Oxford Street, London, UK 22004
Phone : +380 22 333 555